Mitt träningsupplägg

Jag har varit lite sämre på att blogga om när jag tränar, lite dels för att det känns grymt ensidigt att bara slänga in ett "drar på danspass", "ska lyfta vikter", "ut i spåret!", osv, osv. Därför tog jag en skärmdump av min digitala träningskalender på funbeat som finns både i mobilen som app och som hemsida på www.funbeat.se. Där kan man synca och checka vad andra kompisar tränat, kul motivation!

Jag försöker att köra ungefär såhär:
2 konditionspass - Konstant flås i en timme ungefär. Löpning, step, dans, vad som!
2 styrkepass - För att utmana musklerna och mig själv lite
1 valfritt - Kan bli en promenad, kan bli en extra löprunda eller något annat!

Sen är det ju inte alltid så att det blir såhär, styrkepassen drar jag mig såklart för, eftersom det känns minst kul. Hehe. Men jag tränar ungefär 4-6 gånger i veckan! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin