Senvägar till hälsa

Jag tänkte lista de, enligt mig, löjligaste "komma i form" tipsen!
  • Knapra bantningspiller, jag vet inte hur många av er som är insatta i hur Kissie mådde av tillexempel Alli, som ska hjälpa dig att öka dina resultat. Hon bajsade 7 gånger om dagen.
  • Äta fettsnålt, kommer att göra att du blir mer sugen på den där godispåsen, eller av någon anledning fyller tallriken lite extra med pasta. Det är true storys från människor jag samtalat med IRL.
  • Fun light med keso alt. fun light med kesella. Vill du dricka saft, drick saft. Inbilla bara inte dig att varken light eller saft gör ett bra mellanmål. Lightdrycker överlag,  är bullsh*t. Water is always the way to go.
  • Inte äta något alls, ruskigt effektivt dock! Du lär tappa kilon på bara dagar, samma kilon x2 kommer tillbaka när du tvingas att äta, som normalt folk gör.. Har en nära vän som kör den här kuren i maj månad, av någon anledning.
  • Äta sockerfritt godis, tillexempel viktväktargodis. Bitch please? Godis som godis. Det enda som varierar, är om det sätter sig på tuttarna, eller rumpestumpen. Desto mer artificiellt, desto svårare att bli av med det.
  • Hoppa måltider, resulterar i att du äter det dubbla, vanligtvis till kvällsmat, och hur många av oss behöver mycket energi för att facebooka i underkläderna? Tänkte det.
..och glöm inte, ALLA vill tjäna pengar på Din hälsa, Din viktnedgång, eller Ditt välmående!
The world is just built by sneaky mothaf*ckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin