Lördagslunken

Hej på er!

Oj, vad statistiken gick upp idag, som den lilla uppmärksamhetstörstande tjej jag är, så njuter jag såklart!
För att tala klarspråk brukar jag ha runt 40 besökare om dagen, och idag har jag passerat 200 besökare.
Har ni hittad min blogg länkad någonstans? Gillar ni magmuskler? Let me know!

(Nu förstår jag varför alla småtjejer lägger ut bilder på sina obefintliga a-kupor och bruna nyllen.)

Den här lördagen har bjudit på cirkelgym, catchup-fika, och nu ska jag cykla downtown för att käka middag med ett gäng tjejkompisar, sedan ska vi åka och glo på Kvarteret Skatan åker till Laholm. Klart njutbart.
image descriptionimage description

Ovanligt med bilder på mig själv, mmm, jag vet, deal with it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin