Hard work will pay off

Äntligen börjar intensiv träning ge resultat, idag kändes det som min växellåda fått en växel till, som om jag hade konto att "trycka på" lite i steget, så häftig känsla!
Jag skulle för övrigt vilja skrota uttrycket "Hard work pays off", det säger dem som redan står uppe på bergstoppen och ser ner på resterande. "Hard work WILL pay off" känns mer verklighetsrelaterat!

Fick för övrigt låna min systers motionshandskar som hon använder när hon lirar fotboll, eftersom det var lite kyligt ute. Värmde utan att bli klibbiga, och var grymt ventilerade. Måste säga att accesoarer kan göra mycket rent funktionellt, ett par sånna här ska det investeras i!

4,8 - 28 mins
Nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin