App, app, app

Nu tänkte jag tipsa lite om mina bästa hälsoappar. Förklaring följer!

• F&S - Bokar pass i mobilen
• Pepp app - Olof Röhlander making magic, en humorhöjare!
• Wake up lite - En bra app för en trivsam morgon, ställ dubbla alarm för säkerhetsskull!
• Körklar - Praktisk på alla sätt och vis
• 1-3 workoutappar, underskattade! Ger ett bra komplement till hemmaträning. Används med fördel på gymmet.
• Runkeeper - Fullgod mot Nike+ som jag tidigare använt, baseras på GPS och inte chip i skon. Mäter olika motionsformer.
• Enummer - Riktigt intressant app. Värd sina 7 kr.
• FunBeat - Min träningskalender online, mest en social grej.
• Näringsguide - Ett måste för LCHF aren
• Shape up - En intressegrej, man ska akta sig för att ha för hård matkontroll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin